GREMI D'INSTAL·LADORS DEL MARESME

Busques un instal·lador a prop teu?

AGENDA

Circular 115-2023 Nedgia. Webinar informatiu 24 d’octubre

23 octubre 2023


S’informa als associats de la organització per part de NEDGIA d’un Webinar informatiu sobre la nova campanya  en els mitjans de comunicació, així com les ofertes, bonus i acceleradors del  període. Cal destacar també que es tractarà el nou mètode de certificació i  facturació.  

Circular 114-2023 Guia d’aplicació del REBT per a instal·lacions elèctriques de quiròfans i sales d’intervenció

23 octubre 2023


S’informa als associats de la publicació al DOGC de la Resolució EMT/3363/2023, de 12 de setembre, per la qual s’aprova la guia d’aplicació del Reglament Electrotècnic  de Baixa Tensió per a instal·lacions elèctriques de quiròfans i sales  d’intervenció. 

Circular 113-2023 Regulació de les plataformes de les companyies distribuïdores per la tramitació de punts de subministrament

11 octubre 2023


FENIE ha tingut una reunió amb la CNMC per tal de tractar la regulació de les plataformes corresponents a les  companyies distribuïdores per la tramitació de punts de subministrament. 

Anteriorment a aquesta reunió, la Comissió d’Industria de FENIE ha estat treballant en una Circular  de proposta d’accés i connexió de les instal·lacions de demanda.

Circular 112-2023 El costat fosc de les plaques fotovoltaiques: l’alta demanda dispara els accidents laborals per caigudes

11 octubre 2023


Us adjuntem l’article del diari El País on FEGICAT ha fet una intervenció sobre l’alt número d’accidents laborals per caigudes.

PATROCINADORS

FEDERACIONS

Modificar cookies